Subject: Koolipuhvet
From: Jaanika Pärn <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Oct 2024 13:54:53 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Olen Põltsamaa Ühisgümnaasiumi noorsootöötaja ning sellel aastal esimest
korda ka Junior Achievement Eesti koolitatud õpilasfirma juhendaja. Mul on
koolis üks õpilasfirma, kes tahab alustada koolipuhvetiga. Soovivad müüa
kinnist poest ostetud kaupa kuid sooviksid müüa ka  saiakesi. Küsimus on,
et millised nõuded peavad olema täidetud või kuidas toimetada, et nad
saaksid puhvetis toimetada. Poistel on olemas toidukäitleja
tervisetõendid, sest töötasid suvel teeninduses.

Heade soovidega
Jaanika Pärn

7.-12.kl noorsootöö ja koolielu korraldaja
Põltsamaa Ühisgümnaasium
+372 5905 8475
[email-masked]
poltsamaa.edu.ee <https://www.poltsamaa.edu.ee/>

Käesolev e-post ja selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset
informatsiooni ning on kasutamiseks ainult selles nimetatud adressaadile.
Selle e-posti loata kasutamine, avaldamine või levitamine on keelatud. Kui
Te ei ole selle e-posti adressaat, palume Teil viivitamatult võtta
saatjaga e-posti teel ühendust ning kustutada saadud e-post ja kõik selle
koopiad.